Szakterületek – Medison Klinika

Szakterületek Medison Klinika

KARDIOLÓGIA

Szívgyógyászati szakvizsgálat, Szívultrahang, terheléses EKG, Holter EKG, Vérnyomásbeállítás, Szívritmuszavar kezelés, Mellkasi fájdalom kivizsgálása, Menedzser szűrés

IDEGGYÓGYÁSZAT

Neurológiai betegségekkel várjuk betegeinket. Nyaki érszűkület, carotis doppler ultrahang, stroke utáni állapot, fejfájás, szédülékenység, végtagzsibbadás, gyengeség, epileptiform rosszullét és egyéb neurológiai tünetek mellett várjuk betegeinket.

ULTRAHANG

Pajzsmirigy, nyaki lágyrész, hasi, emlő, carotis(nyaki ér), vénás doppler, artérias doppler, izületi, here és további kegészìtő ultrahang vizsgálatok széles spektrumával várjuk betegeinket.

DIABETOLÓGIA

Cukorbetegség kivizsgálása, kezelése. Szakorvosi javaslatok, inzulin felírás, dietetikai tanácsadás.

ANGIOLÓGIA

Érszűkületes panaszok, lábfájdalom, lábikragörcs, lábdagadás, vénás betegségek, thrombózis utáni állapot, rizikószűrés esetén kerehetnek minket.

REUMATOLÓGIA

ENDOKRINOLÓGIA

A hormonális rendszer zavara, alul-, vagy túl-működése gyakorlatilag minden szervünk működészavarát eredményezheti. Indokolatlan elhízás, vagy fogyás, alvászavar, hangulati labilitás, fáradtság, hajhullás, bőrtünetek megjelenése mellett változatos panaszokat okozhat.

BŐRGYÓGYÁSZAT

Teljeskörű bőrgyógyaszati szakvizsgálat, bőr és kozmetológiai kezelések. Ambulanter végzett szemölcs, bőrfüggelékek, fibrómák eltávolítása. Teljes spektrumú bőrgyógyàszati gondozás.

BELGYÓGYÁSZAT

Általános panaszok, meglévő betegség követése mellett varjuk pácienseinket.

Kardiológia rendelő